Klachten

Contactgegevens:

Maandag-Vrijdag:

Tel: 06 349 69 277

Maandag-Zondag:

[email protected]

Facebook: https://www.facebook.com/degrootstoffen.nl

Wat te doen bij een probleem?

Indien u problemen ondervind met een van onze producten raden wij nu altijd aan om eerst contact op te nemen met onze klantenservice. Wij proberen u dan zo goed mogelijk verder te helpen.

Klachten:

De Groot Stoffen

[email protected]

+31 6 349 69 277

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar De Groot bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Bedrijfsgegevens:

Dr. Kuyperplantsoen 2

5707 CZ Helmond

Enkel op afspraak.

KVK: 17240370

BTW nummer: NL166347085B02